top of page


Što zapravo radimo
Neovisno o tome jeste li tek počeli stvarati svoj brand ili ga želite osvježiti, mi razmišljamo kako će zaživjeti među korisnicima i uvijek smo tri koraka ispred. S istim entuzijazmom pristupamo osmišljavanju imena prizvoda, logotipa ili jednokratnoj prodajnoj kampanji za već postojeći proizvod. Nakon što uspostavimo vizualni i komunikacijski jezik vašeg branda, dostupni smo kao podrška za održavanje komunikacije s korisnicima vaših usluga i proizvoda.
Produkcija
Dizajn, priprema za tisak, grafička produkcija i tisak, digitalni print, web dizajn, B2B komunikacija, studijsko snimanje i fotografiranje proizvoda, 3D modeling i rendering, video animacija, TV reklame, korporativni video, radio produkcija, autorska glazba i sve kombinacije navedenog, nama su svakodnevica.
Alternativna komunikacija
Posebno uživamo kada dobijemo slobodne ruke i budget za prijedloge i realizaciju alternativnih komunikacija poput virala, guerrille, ambusha ili ambienta. Svaku akciju ćemo popratiti s making of filmom i finalnom montažom reakcija publike.
Digitalni marketing
Ne, mi ne objavljujemo postove tipa: "Dobro jutro, jeste li se naspavali?“ niti vam nudimo puko oglašavanje na internetu, već koncepciju i izvedbu komunikacijske strategije sinkronizirane za Facebook, Pinterest, Instagram, Foursquare, Twitter i YouTube, community management te blogove, advertoriale i web-siteove. Digitalni marketing je za nas prije svega zanimljiv sadržaj. Zabavan, kreativan i britak sadržaj publiku će privući i zadržati a nama dati priliku da iskoristimo prednosti dvosmjerne komunikacije pritom ne gubeći iz vida zadane ciljeve. Spontani like, comment, follow, share i check in korisnika naša su najdragocjenija postignuća.
EU projekti
Za sve korisnike sredstava iz EU fondova, pružamo usluge vizualnih komunikacija, planiranja i provedbe kampanja koje moraju pratiti pravila vidljivosti europskih fondova. Ne morate nepotrebno trošiti vrijeme na proučavanje svih pravila ili na traženje prikladnih logotipova, mi ćemo vam pripremiti sve potrebne materijale i savjetovati vas o čemu je sve potrebno voditi računa.
Europska komisija smatra prihvatljivim da se čak 10% ukupnog proračuna utroši na vidljivost projekta kako bi se društvo informiralo o ciljevima i rezultatima projekta, ali i kako bi se na prikladan način istaknuo doprinos Europske Unije. Rado ćemo vas savjetovati na koji način optimalno rasporediti sredstva za promociju, a da omogućuju što bolje postizanje planiranih rezultata.
Preporučujemo da marketinšku agenciju uključite od samog početka planiranja, prije same prijave projekta. U slučaju da je komunikacija sa širom javnošću jedna od glavnih projektnih aktivnosti (npr. aktivnosti javnog zagovaranja), marketinška agencija može čak biti uključena kao partnerska organizacija. Ovakvim pristupom osigurava se najviša kvaliteta provedbe EU projekata jer se provodi u partnerstvu sa specijaliziranim organizacijama. Stoga, otvoreni smo za razne oblike sudjelovanja i savjetovanja vaše organizacije tijekom planiranja i provedbe projekata.
bottom of page